"Великий-середній-маленький." Машталєр І.О.


Великий-середній-маленький.

Мета: розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення та мовлення; формувати вміння співставляти предмети за величиною; збагачувати словниковий запас прикметниками, що характеризують величину предметів. Виховувати увагу, зосередженість.

Хід гри:

Троє ведмедиків – великий, маленький та середній – пішли погуляти у ліс. Допоможи їм повернутися додому – кожному у свій будиночок. У якому будиночку живе великий ведмедик? Маленький? Середній?

Варіант.Троє песиків – великий, маленький та середній – дуже люблять гратися м’ячиками. Дай кожному песику такий м’яч, який йому підходить за величиною. Яким м’ячем буде гратися великий песик? Маленький? Середній?

На ігрових картках представлені добре знайомі малюкові предмети. На одних картках - у великому виконанні,  у середньому, на інших - в маленькому. Предмети можуть бути найрізноманітнішими. Завдання батьків познайомити дитину з ними. Обов'язково вказуйте дитині, до якої категорії відноситься дана картка. Це можуть бути: їжа, іграшки, машини, тварини.





 

Немає коментарів:

Дописати коментар