"Добре - погано" Машталєр І.О.

 

 

«ДОБРЕ — ПОГАНО»

 Мета:  вправляти в умінні розпізнавати добрі та погані вчинки, описувати та давати їм оцінку; розвивати дружні стосунки, бажан­ня допомагати. З допомогою картинок діти закріплюють знання про добро та зло. Вчити виявляти критичність до своїх вчинків, схвалення дій того, хто зробив правильно. Створювати сприятливі умови для ставлення соціальної компетентності дитини.

Хід гриВихователь називає вчинки, а діти мають визначити, які з них є добрими, а які - ні. когось ображати; захистити слабкого; когось обдурити; поважати старших; не ділитися іграшками; берегти природу; вихвалятися перед усіма.


 

  Вихователь пропонує дітям уважно послухати його і

 

вибрати з названих правильний варіант поведінки. У

 

дитсадочку діти мають між собою ….(дружити,

 

сваритися) Якщо твій товариш потрапив у халепу…

 

(йому треба поспівчувати, з нього слід поглузувати).

 

Якщо наша подружка захворіла, нам її….(дуже шкода

 

, зовсім не жаль). Ненароком зіпсовану іграшку треба

 

друзям допомогти… відремонтувати, доламати).

 

Граючись ми маємо бути….(грубими, чемними). І

 

вдома, і в дитсадку малятам краще бути…(бешкетними,

 

слухняними).










Немає коментарів:

Дописати коментар